zondag 13 september 2015

Fred & Ginger style



Soms vind je een stofje waar je hart sneller van gaat slaan... wel dat had ik toen ik dit stofje vond op de stoffenverkoop van Something Strange. Mooie kleuren, print ... en vooral de textuur vond ik geweldig. Het gaf me een instant Fred & Ginger gevoel, ik heb geen idee hoe dat komt. Bovendien zag ik dadelijk een Ileana met raglan mouwen voor me, een patroonoptie die me ook dadelijk aan Fred & Ginger deed denken, ook geen idee waarom... gecombineerd met een -geen idee hoe je het noemt- accentje aan de hals en een bronzen knoopje en in mijn hoofd doopte ik het om tot een could be Fred & Ginger jurk! Nog wat foto's in de avondzon en ik ben weer gelukkig!











Verplichte draai-foto's:



Lang leve back to school korting bij JBC..



11 opmerkingen:

  1. Deze stof zit ook in de F&G-collectie denk ik ;) Heel tof in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi en dit truitjes passen perfect!!!!
    Ze zal stralen, dat ben ik 100% zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je bent op dreef, het zijn 2 prachtjurken! Geef je mij een seintje bij de volgende stoffenverkoop van Something strange? Duidelijk de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik zeker! Kijk maar eens op de Facebookpagina... Daar kan je nog stofjes bijbestellen. Ik geloof 4euro verzendkosten.

      Verwijderen
  4. Wat een mooi kleedje! Ik zou, moest ik van jou zijn, gaan solliciteren bij F&G!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, da's een goeie :-). Bedankt voor het compliment :-).

      Verwijderen
  5. Oooh, wat een mooi kleedje! En inderdaad in een niet alledaagse stof LOVE it !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kleedje !! Prachtig stofje ook, ik ga ook eens naar die stoffenverkoop moeten geloof ik...

    BeantwoordenVerwijderen