maandag 14 september 2015

Emiel


Nog een vestje uit Jules en Julie 1. Maatje 3 maanden, gebreid met naalden nr 4 en 4.5 in merinos van Filature du Valgaudemer. De kleur was een beetje een verassing. Het leek me op het computerscherm hel grasgroen (zodat het zou passen bij een t-shirtje van Filou & Friends dat ik eerder kocht), maar het is eerder petrolblauw. Het is alleszins een moeilijke kleur om te fotoraferen want ik moest een beetje bewerken om de kleur goed weer te geven. De knoopjes zijn van Veritas. In het echt steken ze wel minder af. En nu maar aftellen om het op model te showen!

8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het is echt niet moeilijk en redelijk snel klaar! Ik ben al aan mijn tweede bezig :-). Het gaat tot maatje 4 jaar... Dus... :-)

      Verwijderen
  2. Hier ook jaloers hoor; zo mooi!!
    Ik durf nog altijd niet beginnen, ik heb schrik dat ik het ga opgeven :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dat zie, wil ik ook beginnen breien. Maar ik weet dat het helaas niks voor mij is. Stiekem ben ik dus wel een beetje jaloers op mensen die zo'n mooie dingen kunnen breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw breitempo is niet bij te houden! Echt prachtig ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik maakte het al wel een tijdje geleden :-). Op de foto ziet het er groot uit, maar in het echt is het zo ieniemienie... Dus ook echt snel klaar :-).

      Verwijderen
  5. Super mooi! Ben het ook aan het breien. Mag ik eens een foto zien van de achterkant want denk dat ik iets fout heb gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen