woensdag 9 september 2015

Babyjasje in Quince and Co



Vandaag toon ik misschien wel het mooiste vestje dat ik maakte. Ik kocht het als breipakketje bij Julija's shop, maar het patroontje is ook apart te koop via Ravelry. Toen ik de wol in het echt zag, vond ik de roze kleur iets te roze en wisselde ik de kleuren; roze beneden en blauw bovenaan. Het wordt gebreid met een 5mm naald, dus in maatje 3 maanden gaat het serieus vooruit. De wol is Lark van Quince and Co in de kleuren Glacier en Clay.

Op de onderste foto komt ook al een babydekentje piepen in bouclé van Drops, eveneens als breipakketje te krijgen. 

3 opmerkingen:

  1. Kei kei mooi zeg! Jouw baby (zoontje) zal nogal schitteren! In haar boek staan veel leuke pulekes en ventjes. Vol ongeduld wacht ik in de winkel op het nieuwe boek om voor mijn kleindochtertje in spé ook nog vanalles te breien. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, wat een breitalent! Mag ik jou inschakelen als breihulplijn als ik niet verder geraak met de Florence cardigan? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat talent is toch met veel vallen en opstaan hoor! Ik help je graag, geef maar een seintje :-).

      Verwijderen