woensdag 27 augustus 2014

De net niet kimono


Blijkbaar heb ik een talent voor drama: lieve medebloggers wilden me zelfs te hulp schieten bij mijn vorige post! Eigenlijk was het gewoon een kwestie van -in dit geval door weer en wind- naar de plaatselijke mercerie gaan om mijn all purpose klassieke houten knoopjes te halen. Elke keer neem ik me voor om voor een originelere variant te gaan, maar deze knoopjes doen het gewoon altijd.

Het stofje is van Art Gallery en wederom van bij BelleLien. Bijpassende zalmkleurige paspel en bijpassend stof vond ik bij Veritas. Net als bij de Gold Bud wist ik dadelijk wat het moest worden. Een meevaller want wegens de eerder vernoemde knipangst kan ik blijven twijfelen over stofjes en modelletjes. Misschien word ik harder door de overdaad aan stofjes. Of misschien is een nieuwe garderobe voor Elysse wel te dringend... 

Tijdens het maakproces begon ik me steeds meer zorgen te maken. Het Mara-model en de ietwat Aziatische print kregen steeds meer de allure van een kimono. Ik vreesde dat het resultaat een kitscherige nep-kimono zou zijn! Gelukkig kan mijn blonde meid er wel mee weg en met het vestje erop doet het er zelfs niet meer aan denken... OEF.

Ik vond mijn tweede Mara trouwens nog steeds leuk om te maken. Het is ook een heel comfortabel kleedje, zeker met de 3/4 mouwtjes. Voor dit seizoen zullen het nu wel genoeg Maratjes zijn!




4 opmerkingen: