maandag 18 augustus 2014

Bevoorrading


Hoe fijn is het om eens stofjes te kunnen kopen die niet uit Hongkong of Japan moeten komen, maar gewoon uit de buurt. Vandaag een bestelling plaatsen en morgen gaan afhalen... 

Het is een raadsel waarom ik nog niet eerder op de webshop van BelleLien terecht kwam... een ware ontdekking! Zoveel prachtige stofjes aangevuld met moodboards en een blog boordevol mooie creaties. Je krijgt snel reactie op je mailtjes en mijn naamgenote is heel behulpzaam. Toen ik vandaag om de stofjes ging, voelde ik me als een kind dat een grote zak snoep krijgt! Het was mooi verpakt, op kleur gesorteerd, strikje er rond en een handgeschreven boodschap erbij. Ik ben fan!

Wat zit ik nu nog te bloggen, de stofjes moeten dringend de wasmachine in!

Wordt vervolgd...


7 opmerkingen:

  1. Zo lief! Dankjewel!
    Hopelijk zijn de stofjes snel gewassen en klaar om te naaien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben dezelfde smaak in stofjes .. en webwinkels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie selectie! Hier ook een grote fan van Bellelien, én van Kathleen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de aanmoedigingen! Ik heb er nog meer zin in nu :-)!

    BeantwoordenVerwijderen