zaterdag 3 mei 2014

Plagiaat


In de lange serie "projectjes met blinde ritsvoet" past ook dit geplagieerd kleedje. Na een bezoek aan de Petit Pan winkel in Antwerpen droomde ik al van een kleurrijke zomer en ik schafte wat veelkleurige stofjes aan. Het patroontje van de Louisa dress kocht ik bij de release samen met de Mara blouse. Ik had een vermoeden dat Elysse het zakje van de Louisa het einde zou vinden en ik wilde een Mara kleedje maken voor kerstmis. Helaas wegens eerder vermelde redenen kwamen de plannen in vergetelheid. Tot ik dit kleedje zag! En de titel is helemaal passend "ZO MOOI !!!!!" De blog van Toertjes en Pateekes is er zo eentje waar je heen kunt als je even niet meer gemotiveerd ben. Zoveel creaties voor zoveel kindjes en pleegkindjes, en dan nog een blog bijhouden... wat een energie! Dan ben ik meteen weer vertrokken. 

Ook het vestje hing al weken te wachten op knoopjes. De wol die ik gebruikte tikte ik eens op de kop in een uitverkoop van een plaatselijke wolwinkel. Aangezien dit mijn lievelingskleur is (iets anders dan op de foto, minder blauw, meer turkoois), kocht ik de hele doos. Er zullen dus nog vele breisels volgen in deze kleur. De wol is heel zacht maar gezien het uitstel wat te warm voor deze tijd van het jaar. Hopelijk passen beide nog in de herfst. Het patroon van het vestje komt van 22 rue, en is weer zo'n Bonpoint imitatie zoals ik al eerder gemaakt heb. 

Wordt vervolgd...




 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen