donderdag 22 mei 2014

fel, feller, ...


Hier is dan eindelijk het lang aangekondigde kleedje. Nadat ik de paspel bij Veritas had gekocht, vroeg ik me af of ik het ook voor iets anders dan carnavalskleding zou kunnen gebruiken. Maar op de een of andere manier vonden het stofje en de paspel elkaar en ontstond er een kleurrijk maaksel. Het patroontje komt uit Stof voor durf-het-zelvers. Het valt een beetje krap en is ook een beetje kort. Spijtig dat in het boek geen matentabel staat. Nadien vond ik nog blogs waar de krappe pasvorm werd aangehaald. Gelukkig kan Elysse het toch nog dragen. Velen zullen dit stofje misschien al beu zijn, maar ik vind het nog steeds prachtig. En het past helemaal in mijn obsessie voor flamingo roze dit jaar.









4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige dochter! En een heel mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze dochtertjes schelen volgens mij maar een week! Die van jou is ook een schatje! Je maakt heel mooie dingen trouwens! Ik ben fan!

      Verwijderen