zondag 20 april 2014

Bloomsbury


Na de mislukte fotoshoot van de Bloomsbury kids, nu de afgewerkte versie en op model. Toen ik aan het truitje begon, begonnen ook de temperaturen volop te stijgen en vroeg ik me af of Elysse het nog wel zou kunnen dragen. Gelukkig is het weer in België grillig genoeg om het truitje nog goed dienst te laten doen. 


Het rokje ligt al verschillende maanden te wachten om gedragen te worden. Het was één van mijn eerste naaiwerkjes: een bubble skirt naar het gratis patroon van Straight Grain (wel een beetje platgedrukt in de kast). De blog van deze dame uit Antwerpen is één van de eerste die ik ben beginnen volgen. Als je haar nog niet kent, moet je er zeker eens een kijkje gaan nemen! Ze maakt superleuke spulletjes voor haar dochtertjes. Haar blogberichten lezen vlot en zijn vaak humoristisch met een portie zelfrelativisme. De Beanbag waarvan je een tuto op haar website vindt staat al lange tijd op mijn verlanglijstje!

De stof is Little Letter van Nani Iro en de voering Pocho, eveneens van Nani Iro. Ik vraag me af waarom ik het zo lang links heb laten liggen? Waarschijnlijk omdat Elysse nog kroop toen ik het maakte en zo'n bubble skirt niet echt handig is dan (ik maakte het ook wat aan de lange kant, zo zonde om stof te verspillen...) en omdat de kleuren me minder aanspraken in de winter. Gelukkig kan het vandaag goed dienst doen als paasrokje! 











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen