dinsdag 15 april 2014

Bella Top


Er wachten al verschillende projectjes om gedeeld te worden, maar door de tripjes van de laatste weken krijg ik niet de kans.

Hier toch een blogbericht vanuit Landal Port Greve... Dezemiddag stopte ik tijdens Elysse haar middagdutje de draadjes in van haar Bella Top naar Lene Holme Samsøe. Na het dutje ging het meteen aan voor een portie ballenbadplezier.


De wol is Malabrigo silky merino in de kleur rupestre van bij Julija. Ik gebruikte minder dan 2 bolletjes. Het is mijn tweede topje van Lene Holme Samsøe en het kwam weer supervlot van mijn naalden. Eigenlijk vond ik dit patroontje gemakkelijk dan de Hjerter (of geraak ik meer geroutineerd).

Toen ik het vestje zag verschijnen op de blog van Julija, was ik er meteen helemaal weg van en toen ik zag dat het ook als topje bestond, moest ik het gewoon maken. Op de crèche is het vaak nogal warm, en dan is zo'n topje met korte mouwen ideaal. Het bleek vandaag toch goed dienst te doen als ravot-outfit.




1 opmerking:

  1. Heel mooi topje! Breien lukt me echter niet zo vlot, haken gaat mij beter af.

    BeantwoordenVerwijderen