maandag 3 maart 2014

Mijn lieve man maakte een blog voor mij

Sinds de geboorte van ons dochtertje, vul ik mijn vrije uurtjes tijdens haar dutjes met breien, naaien en blogs volgen. Mijn man is mijn grootste fan. Hij vindt het geweldig dat ik me helemaal kan verliezen in mijn nieuwe obsessie. Ik geloof zelfs dat hij nog steeds denkt dat ik massa's geld uitspaar door mijn dochter haar kleertjes zelf te maken... 

Ik maakte al enkele foto's van mijn creaties, en hij vond het tijd dat ik ze op een blog zou zetten. Een uurtje later was het beklonken, en ziehier, mijn eigen blog. 

Eigenlijk kan ik nog niet zo goed wennen aan het idee dat ik persoonlijke berichten op het internet gooi, maar ik vind zelf heel veel inspiratie op andere blogs en het motiveert me om weer nieuwe dingen te proberen. 

Na een facebookpost van Julie van Julija's shop over de ondervertegenwoordiging van Nederlandstalige brei- en haakblogs besliste ik mijn eerste post te plaatsen. En eigenlijk, als je ziet hoe gemakkelijk het is, zou het niemand mogen tegenhouden om zijn werkjes aan de wereld te tonen. 

Het viel me ook op dat in blogland de wereld echt een dorp is. Mijn eerste naaipatroontje kocht ik bij An van Straightgrain. Ik kwam er pas na enkele bezoekjes op haar blog achter dat ze eigenlijk een dame uit Antwerpen is. Ze blogt in het Engels en daarom had ik er verder niet bij stilgestaan dat ze ook uit België zou kunnen komen. Mijn tweede patroontje kocht ik bij een blogster uit Australië, die rond hetzelfde thema van Tinny een patroontje had gemaakt. Voor de rest volg ik blogs uit America, Frankrijk, Portugal en zelfs Finland! 

Daarom vind ik het zo leuk om aan het hele bloggebeuren deel te nemen. Hoewel ik nu wegens tijdgebrek enkel in het Nederlands schrijf, is het zeker de bedoeling ook in het Engels te bloggen.

Ondertussen heb ik al massa's creaties die ik kan tonen, en zoals de foto hieronder al verraadt, heb ik nog een hele stock wol en stofjes die verwerkt moeten worden. En als ik dan mijn wishlist nog eens bekijk, denk ik dat ik nog wel een hele tijd aan het bloggen zal zijn. 


Alvast veel leesplezier en ik kijk er naar uit om van jullie te horen!

Groetjes,

Kathleen.

2 opmerkingen:

  1. Die vind ik goed: "ik geloof dat mijn man nog steeds denkt dat ik zelfs geld uitspaar". De mijne weet ondertussen beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen