zaterdag 22 maart 2014

Ikea



Elysse haar zomergarderobe vlot momenteel niet zo goed. Er hangen verschillende exemplaren te wachten op de laatste afwerkingen. Door de plotse zomerse temperaturen deze week, bestelde ik in allerijl wat kleertjes bij Zara. Ik viel voor flamingoroze en zeegroen. 

Tijdens een bezoekje aan Ikea zag ik een stofje dat bij al haar nieuwe kleurtjes past. Het is een dikkere stof, een soort canvas. Waarschijnlijk zal het een zomerbroekje worden in hetzelfde modelletje als altijd. Ik nam het over van een winterbroekje van Zara, eigenlijk een soort omgekeerde U zonder tailleband, gewoon met een omgeplooide zoom voor de elastiek in de taille. Simpeler kan niet en zo'n baggy broekje is echt te schattig! 

Ik zag al eerder bloggers die stof van Ikea gebruiken voor kinderkleding, bijvoorbeeld hier: http://lainglesita.blogspot.com.es/2013/08/debbies-birthday-dress-pattern-tour.html

Hopelijk valt de kwaliteit mee en wordt de stof nog wat soepeler. Moest ze echt hard blijven kan ik er nog altijd een 6de (?) Debbie's Birthday Dress van maken.

Wordt vervolgd...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen